Top vision
Výpis kurzů
Potřebujete poradit?
234 718 721Argumentace připomíná šerm. Je třeba rychle reagovat na soupeře a mířit slovy přesně. Naučíme vás to. Umění argumentovat se opírá o naše osobnostní předpoklady a vlohy. Někomu to jde samo, někdo naráží na vnitřní překážky. Argumentace je však oblast komunikace, která se dá dobře trénovat. Ani sebelepší myšlenka nemá naději na prosazení, když ji neumíme dobře prezentovat druhým a podpořit ji jasnými a přesvědčivými argumenty. Pokud vás ty nejsilnější argumenty napadají až po skončení jednání, tento kurz je přesně pro vás.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeHloubkový trénink pro manažery a leadery
Jste úspěšní, pracujete na sobě, prošli jste různými školeními a stále se zlepšujete. Přesto cítíte, že své schopnosti nevyužíváte naplno, nebo vaše výsledky neodpovídají vynaloženému úsilí. Prozkoumejte do hloubky, jaká je kvalita vašeho rozhodování a jak se umíte soustředit. Odhalte své návyky a myšlenkové vzorce, jež vás brzdí, i skryté pocity strachu či nejistoty. Díky intenzivnímu tréninku se zkušeným globálním leaderem pochopíte, jak co nejlépe využít svůj potenciál při manažerské práci.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeAdaptace a nástup nového zaměstnance
Inspirujte se vyzkoušenými postupy a tipy, jak nastavit či vylepšit váš adaptační proces
Aby úsilí náborářů nepřišlo nazmar, potřebujeme mít promyšlený a perfektně připravený onboarding, kterým nejen zamezíme zbytečným odchodům kvalitních nováčků, ale také podchytíme a rozvineme jejich počáteční nadšení do dlouhodobé motivace. Onboarding je praktický proces, kterým zajišťujeme, aby byl spokojen jak zaměstnavatel, tak nový zaměstnanec. V kurzu poznáme krok za krokem metodu 4C, spočítáme si návratnost zdrojů a nezapomeneme si ukázat roli „buddyho“ či mentora při adaptaci nového zaměstnance. Také se seznámíme se způsoby, jak vyhodnotit vzájemnou spokojenost ještě ve zkušební době a jak provázat výstupy hodnocení s dalšími HR procesy.
Získejte protistranu na svou stranu
Ve světě nedostanete to, co si spravedlivě zasloužíte, ale pouze to, co si sami vyjednáte!
Víte, co chcete, a cílevědomě si za tím jdete. Ale i ostatní hráči sledují své cíle. A tak můžete narazit na odpor a na obstrukce. Kdo vyhraje? Ten, kdo dokáže být přesvědčivý. Ten, kdo vyniká ve vyjednávání. Tento trénink není vhodný pro začátečníky. Je pro pokročilé, kteří chtějí patřit mezi elitu, mezi esa. Lektor Jiří Kula své schopnosti rozvíjel během jednání na všech kontinentech. Prakticky vás připraví na vaše problematické situace a předá vám ty nejdůležitější zásady, ke kterým dospěl vlastními zkušenostmi.
Time management pro každý den
Naučte se řídit svůj čas, plánujte efektivně své úkoly a zbavte se stresu
Čas jako by se stále zrychloval, nároky zaměstnavatelů, zákazníků i rodiny rostou, zatímco kapacita vašeho diáře i vás samotných praská ve švech? Cítíte se zahlcení, stále vás něco či někdo vyrušuje a když už konečně máte prostor na soustředěnou práci, tak nevíte, co dřív, a den je pryč? Přijměte pozvání na trénink time managementu a zjistěte, jak efektivně řídit vlastní čas, jak realisticky plánovat a porazit prokrastinaci i rušiče.
Chcete se dozvědět, jak fungují rozhodovací procesy? Jak ovlivňují naše životy, a proč je dobré se v nich vyznat? Správně se rozhodovat ale není možné bez porozumění tomu, jak naše rozhodování probíhá. Tento kurz se proto prakticky věnuje tomu, co se děje během rozhodování v nás samotných a jak s tím můžeme pracovat.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeDoveďte svůj tým k vyšší výkonnosti
Objevte v sobě schopnosti lídra a využijte naplno potenciál svého týmu
Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? Schopnost vést tým k nejlepším výkonům nespočívá jen v umění nařizovat a kontrolovat. Skutečný lídr své lidi inspiruje a umožňuje jim dokázat víc, než kolik by si za cíl dali sami. Lídr svou autoritu nestaví na názvu své pozice, ale na svých vůdčích schopnostech. V kurzu zjistíte, jakým lídrem můžete být vy, a porovnáte si svůj styl vedení s ostatními.
Kompaktní know-how pro úspěšný start
Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJste manažer společnosti, HR profesionál nebo L&D? Zaznamenáváte obtíže udržením klíčových talentů ve vaší organizaci? Neumíte identifikovat talenty ve vaší firmě? Odcházejí vám generace zaměstnanců?
V současném rychle se měnícím světě a ve velkém nedostatku kvalitních lidí je správný Talent Management klíčový pro přežití firmy.
Nečekejte, až vaši nejlepší zaměstnanci najdou jiné příležitosti. Přijďte na naše školení a získejte znalosti a nástroje, které vám pomohou budovat silnější, odhodlanější a inovativnější týmy pro budoucnost vaší organizace.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jak snížit stres a zlepšit pozornost
Mindfulness je technika vnímání přítomnosti. Jedná se o vědecky ověřenou metodu snižující stres, zlepšující pozornost a celkovou psychickou pohodu. Na západ od nás ji běžně používají firmy, vzdělávací i zdravotnické instituce. K nám přichází teprve v posledních letech. Pojďte vyzkoušet tuto novinku s Top Vision.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeSelf management pro osobní a kariérní úspěch
Kdo dokáže organizovat sám sebe, dokáže všechno, co chce
Jak dlouho vydržíte pracovat na dvě stě procent, než dospějete k totálnímu vyčerpání a vyhoření? Chtěli byste pro sebe najít ten ideální work & life balance? Chtěli byste se naučit lépe nakládat se svým časem a energií? Self management je o neustálém nacházení smyslu, nastavování priorit a odmítání lákavých příležitostí, na které už bychom neměli čas. Sebeorganizace je předpokladem spokojeného života podle vašich představ.
Praktické informace z oblasti provádění celních operací
Získejte komplexní přehled v problematice celního řízení a objevte aktuality z oboru
Chcete se včas připravit na vše, co vás může překvapit při obchodování s firmami ze třetích zemí? Máte jedinečnou příležitost seznámit se s aktuálním výkladem evropské i národní legislativy, neboť lektor tohoto kurzu se podílel nejen na přípravě celního zákona, ale aktivně působil i v rámci Evropské komise při přípravě vzdělávacích modulů zaměřených na novou evropskou legislativu. Jeho více než třicetileté znalosti z této oblasti teď můžete získat i vy.
Efektivní organizace skladu a vedení jeho pracovníků
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým
Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní podmínkou úspěšného vedení skladu. Působíte krátce na pozici vedoucího skladu či skladového týmu, nebo očekáváte kariérní postup a chybí vám zkušenosti z praxe vedení skladu a jeho pracovníků? Pronikněte hlouběji do zákonitostí efektivní logistiky a naučte se pracovat s nástroji měření produktivity. Osvojte si účinné postupy, jak zvýšit pracovní výkon vašeho týmu, jak odstranit chybovost a jak řešit krizové situace. Seznamte se do detailu se všemi důležitými oblastmi skladové logistiky, abyste získané znalosti mohli efektivně využívat ve své praxi.
Od filosofie k řemeslu leadershipu
„Úkolem managementu je dělat věci správně, úkolem leadershipu je dělat správné věci." (Peter Drucker)
Leadership je dnes módní slovo. Ale co to opravdu je? Pojďme prodiskutovat všechny aspekty. Jak uchopit poslání? Jaké jsou typy leadershipu a který a kdy použít? Co odlišuje Baťu od Krejčíře? V čem 4 Level Thinking rozšíří vaši paletu leadershipu? Jaké jsou kompetence leadershipu a jak si stojíte vy? Co je to Licence to Lead a jak ji získat? Jak si vybudovat autentický styl leadershipu, který bude fungovat? To vše budeme diskutovat a rozebírat na příkladech a videích.
Asertivní jednání s kolegy a nadřízenými
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější
Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a tak se potýkáte se stresem a nadměrnou pracovní zátěží? Ukážeme vám osvědčenou cestu, jak si poradit v profesní komunikaci za každých okolností. Asertivní techniky vám umožní řešit konflikty s nadhledem i zvládnout nepříjemné rozhovory. Na konkrétních situacích si vyzkoušíte, že prosadit vlastní názor, odmítnout požadavek nebo naopak požádat o pomoc nemusí být těžké. Asertivní přístup změní váš profesní i osobní život – zvýší vaše sebevědomí, výkon i schopnost čelit stresu.
Trénink rétorických dovedností pro každodenní využití
Máte chuť zlepšit své rétorické dovednosti? Zbavit se slovní vaty? Nejistoty v mluveném projevu? A to všechno za podpory herečky a moderátorky, která má v práci s hlasem a přípravou prezentací hodně praktických zkušeností?
Na veřejnosti, před kamerou, na poradě s kolegy, před klientem... Váš verbální projev a neotřelá prezentace může být silným nástrojem, který uplatníte v různých sférách lidské činnosti. Na tomto kurzu vám překopeme standardní pohled na pojem rétorika a zaměříme se na to, jak svým projevem skutečně zaujmout. Jak přesvědčivě prezentovat své argumenty tak, aby do patnácti minut nezapadly v hemisféře nekonečna.
Staňte se mistrem prezentování po vzoru těch nejlepších
Prezentujte své projekty, myšlenky či produkty přesvědčivě a profesionálně
Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce kolegům, nadřízeným či klientům? Nevíte si rady s přípravou důležité prezentace nebo projevu? Obáváte se trémy a cítíte, že vaše prezentační dovednosti potřebují posílit?
Osvojte si ověřené metody pro přípravu a vedení profesionálních prezentací. Využijte naplno váš potenciál pro veřejné vystupování. Naučte se pracovat s emocemi a příběhy. Zaujměte vaše publikum tak, aby vám viselo na rtech. Díky tomuto intenzivnímu tréninku zvládnete své příští prezentace a veřejná vystoupení bez problémů.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak se nenechat vyvést z rovnováhy
Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak zvládnout i obtížné situace s grácií
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla?
Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a rušivé tělesné signály. Nacvičíme asertivní reakce a techniky v konfliktech. Určíme manipulátory ve vašem okolí, osvojíme si principy komunikace ve stresu a zátěžových situacích.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeOsvojte si základy pracovního práva
Opřete své rozhodování v praxi o pevné základy pracovního práva
Pracovníci na vedoucích pozicích denně řeší nejrůznější požadavky zaměstnanců, otázky související s pracovními povinnostmi, dovolenou, volnem či způsobenými škodami. Často musí rozhodnout v reálném čase, aniž by se mohli obrátit na právní podporu. Základní znalost pracovního práva je proto podmínkou úspěšné práce liniového manažera. Poznejte právní souvislosti nejobvyklejších situací v pracovněprávních vztazích a ujasněte si, jaké jsou povinnosti vaše i vašich podřízených. Získejte poučení z mnoha příkladů z praxe a vyzkoušejte si řešení modelových situací.
Pravidla prezentování ve virtuálním prostoru
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit účastníky online hovoru do interaktivních aktivit?
Díky tomuto workshopu si online prezentování zamilujete.
Práva a povinnosti při využití agenturních zaměstnanců
Jak vybrat seriózní agenturu, spolehlivé zaměstnance a na co si dát pozor
Od konce roku 2017 je klíčové znát všechny novelizované pracovněprávní předpisy, které souvisejí s agenturním zaměstnáváním. Zvýšila se totiž odpovědnost nejen ze strany agentur práce, ale zejména zaměstnavatelů, které využívají jejich služby. Ať už vám chybí stálí zaměstnanci dlouhodobě, nebo jen potřebujete jednorázově vypomoci při velké zakázce či sezónních pracích, přijďte na příkladech z praxe zjistit, jaké jsou příslušné zákony a jak si z nabídky agentur správně vybrat.
VENI, VIDI, VICI v obchodním vyjednávání
Chcete přijít, vidět a zvítězit jako Julius Caesar? Jděte na to psychologicky
Obchody se primárně neuzavírají mezi firmami, ale mezi lidmi. Proto se v tomto kurzu budeme zabývat psychologií, technikami obchodní interakce a budováním pozitivních emocí. Budeme diskutovat o konkrétních případech, kdy používat open ended questions a kdy closing questions. Detailně si probereme jednotlivé fáze vyjednávání z našeho i klientova pohledu. Identifikujeme překážky, které nás mohou potkat, a způsoby, jak je překonat. Budeme diskutovat, jak prezentovat value proposition, vzbudit zájem zákazníků a nebavit se jen o ceně.
Vzdělávejte se s těmi nejlepšími
Image, charisma a role prvního dojmu
Jak svým vystupováním působíte na ostatní? Jak vypadáte, když podáváte ruku, když se představujete, když stojíte, sedíte, nebo když se dostanete do nepříjemné diskuse? Ať chcete, nebo ne, svým neverbálním projevem o sobě hodně prozrazujete. Dnes už víme, že 55 procent celkového dojmu se utváří už prvním dojmem. Jaký bude ten váš první dojem? Můžete to ovlivnit. Praxí ověřené rady získáte od herce a lektora rétoriky Jana Přeučila.
Položte dodavatele na lopatky
Trh je velmi obtížně předvídatelný, stále častěji dochází k výpadkům v dodavatelských řetězcích a cenové nárůsty se pohybují v desítkách až stovkách procent. Nákupčí svým vyjednáváním v podstatě rozhodují o schopnosti firem vyrábět a ovlivňují ekonomiku firem více než kdy v minulosti. V kurzu se dozvíte, jak vyjednávat v této náročné době. Stanete se profesionálními a sebevědomými nákupními vyjednavači, kteří vždy dosáhnou svých cílů.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeBEST PRACTICES - načerpejte novou inspiraci
Pokud dokážete využít komplexní rozsah personální práce, získáte skutečný vliv na výkon týmů i jednotlivců
Věříte, že HR oddělení má mnohem větší potenciál, než jen roli administrátora a správce personální agendy? V tom případě je tento kurz určen právě vám. Poznejte možnosti a výhody strategického HR a budujte spolu s dovednostmi i respektovanou a partnerskou pozici ve firmě.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
Předejte emoci, způsobte wow efekt a držte se skvělého scénáře
Staráte se o eventy? Pak máte podle amerického žebříčku pracovních pozic 5. nejstresovější zaměstnání.
Miliarda věcí, na které musíte myslet. Jediná zapomenutá maličkost a všechno se může zkazit. Je vám to povědomé? Na druhou stranu je však pořádání eventů tak zábavná a kreativní činnost, že by se jím spousta lidí chtělo živit. Když máte dobrý plán, skvělý tým a brilantní organizaci, není se čeho bát. Na začátku však potřebujete know-how. My vám ho předáme!
Cesta k využití lidského potenciálu a vnitřních zdrojů
Mít osobního kouče se nepoštěstí každému, proč tedy nebýt koučem sám sobě
Chtěli byste pracovat sami se svým potenciálem? Věříte účinnosti koučování? Chcete dostat odpovědi, jak se rozhodovat sám za sebe, ať už v těžkých pracovních situacích, do kterých se opakovaně dostáváte, nebo v životě jako takovém? Chcete prozkoumat své skutečné motivy, záměry a touhy? Účastí na tomto tréninku získáte inspirativní odpovědi a budete schopni se sebou a vnitřními zdroji lépe pracovat.
Buďte oporou manažera i pracovního týmu
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu
Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.
Techniky a nástroje pro strategické řízení
Správný začátek je nezbytným předpokladem úspěšné realizace projektu, dobře sestavený a motivovaný projektový tým dokáže zázraky
Efektivní řízení projektu je podmínkou jeho úspěšné realizace. Je nezbytné nevynechat žádný důležitý krok, ale zároveň netrávit nějakou činností více času, než je nezbytně nutné. Také je důležité si hned na začátku uvědomit, jaký typ projektu vás čeká, a patřičně tomu přizpůsobit další postup. Tento kurz vám pomůže nastavit a realizovat projekt tak, aby dával smysl, aby splnil očekávání zainteresovaných stran a zajistil požadované přínosy.
Dvoudenní školení funkčních návyků pro dlouhodobé výsledky v práci i mimo ni
Čeká Vás zasvěcení do osvědčených disciplín pro lepší osobní produktivitu a efektivitu. Proč je tak důležité ohlednout se za organizací úkolů, optimalizací práce, delegování a automatizací. Proč dát důraz na priority a plánování, ale také na dobíjení fyzických i mentálních baterek a soustředění? Na kurzu si také projdete konkrétní osvědčené postupy z praxe, jak na změnu zlozvyků.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZaujměte příběhem, který si lidé zapamatují
Potřebujete prosadit svou myšlenku a zaujmout druhé? Prezentujete klientům návrhy řešení? Jste odborníci a předáváte informace laikům?
Pracovní svět je čím dál tím složitější. Výhodu mají ti, kdo ho dokáží zjednodušit a zpřehlednit pro druhé. Právě příběhy jsou přirozenou formou komunikace, která to umí.
Storytelling pomáhá největším společnostem budovat úspěšné týmy, získat si zákazníky a procházet změnami. Díky storytellingu budete přesvědčivější a vaše myšlenky a návrhy vyniknou.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeBuďte motivujícím i motivovaným leaderem
Dosahování výsledků, chování a vedení lidí v korporátním prostředí má svá specifika.
Dobrý manažer zvládá kvalitní a dobře načasovanou sebeprezentaci a sebeprosazení stejně jako schopnost čelit „špinavým“ korporátním trikům. Někdy vás však přehnaná kontrola, neefektivní porady a další „korporátní nesmysly“ mohou vyčerpat a demotivovat. Co s tím? Využijte setkání se zkušeným leaderem a objevte spolu s ním řešení pro tyto složité situace. Naučte se pohybovat „mezi krokodýly“ a dosahujte výborných osobních i firemních výsledků!
Jak porozumět druhým i sobě samému
V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli, snažíme racionálně udržet své emoce pod kontrolou. Někdy se ale může stát, že nás emoce naprosto ovládnou, a výsledek může být katastrofický. Na tomto semináři se naučíte, jak lépe porozumět svým reakcím, jak vycházet s naprosto odlišným typem lidí, jak bezpečně vyjadřovat své emoce a jak negativní emoce v rámci náročných situací zastavovat.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePrincipy a pravidla tvorby projektů
Seznamte se s metodikou projektového řízení a prakticky využijte získané dovednosti a schopnosti při tvorbě projektů!
Řízení projektů vychází z faktu, že v okamžiku, kdy rozsah, neobvyklost, složitost, obtížnost a rizikovost projektu přesáhnou určitou míru, je nutné použít adekvátní metody pro řízení celé akce. K řízení projektů a zvýšení pravděpodobnosti úspěchu projektu se proto využívá celá řada metod, které představují ověřené a popsané postupy, řešící problémy návrhu a implementace projektu. Zvládněte úskalí, které projektové řízení přináší, a osvojte si tento moderní a používaný ekonomický trend svou účastí v tomto dvoudenním kurzu. Zvýšíte tak efektivitu Vaší práce díky synergickému efektu.
Jak lépe zvládat nekomfortní situace s pomocí asertivity
Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace
Máme právo dělat chyby a být za ně zodpovědní. Máme právo nenabízet žádné výmluvy či omluvy ospravedlňující naše chování. A také máme právo někoho nebo něco odmítnout.
Asertivní desatero posílí vaši jistotu a umožní vám komunikovat rovnocenně, ať je daná situace sebenáročnější.
Bravurní zvládání nesnadných situací
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.
Pro nadstandardní zákaznický zážitek
Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeŘešení s nadhledem a rozmyslem
V kurzu vás naučíme řešit obtížné manažerské situace, které vyplývají z náročnosti vedoucí pozice. Společně provedeme rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu. Získejte sebedůvěru v manažerské roli a zlepšete své manažerské dovednosti.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Přetvořte nudná data v potěchu pro oči
Jak prezentovat čísla, grafy a tabulky tak, aby jim posluchači rozuměli a prezentace je bavila
Věřte nebo ne, PowerPoint je skvělý software pro vizuální komunikaci. Nabízí nám tolik možností, až je někdy těžké se v nich orientovat. Jaký druh grafu vybrat? Hodí se tabulka na slide? Jaké jiné možnosti vizualizace ještě mám? Tyto a další otázky se nám honí hlavou vždy, když se chystáme tvořit prezentace. Avšak i ze zdánlivě nudných podkladů se dá vytvořit poutavá prezentace, která si nejen ponechá informačně důležitou hodnotu, ale také dokáže udržet pozornost posluchačů! Na trénink si s sebou vezměte notebook (s programem PowerPoint) a prezentaci, kterou jste připravovali. Budeme s ní pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet, jaké vizualizační možnosti PowerPoint nabízí.
V tomto kurzu se naučíte vypočítat uhlíkovou stopu, spravovat data s ní související a efektivně využít tuto informaci při vytváření strategie udržitelnosti ve vašich organizacích. Díky rozsáhlým zkušenostem lektora z různých oborů získáte vhled do reálných výzev a příležitostí, které tato oblast přináší – především z pohledu sběru dat. Dozvíte se, co všechno vstupuje do uhlíkové stopy společnosti a kde tato data většinou naleznete.
Klíčovou hodnotou kurzu je jeho praktický přístup. Aplikujete zde teoretické znalosti na konkrétní příklady a případové studie, což vám umožní hlouběji pochopit proces výpočtu uhlíkové stopy ve vaší organizaci. Zároveň získáte přehled o výsledcích jiných společností ve svém oboru.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode