Top vision

czen

Vydělávejte na doplňkovém prodeji

3 490 Kč4 223 Kč s DPH3 490 Kč4 223 Kč s DPH

Vydělávejte na doplňkovém prodeji

Jak zvýšit tržby díky doplňkovému sortimentu

14. 9. 2017
7. 12. 2017
Brno
Praha 8
Pro středně pokročilé

Vytvářejte komplexní nabídku a prodávejte bez nátlaku a manipulace

Jak navýšit průměrný nákupní košík a zvednout počet položek, který si u vás zákazník v průměru koupí? Jednoduše! Přemýšlejte v souvislostech a vyjděte vstříc potřebám klientů – dejte jim možnost zakoupit si něco navíc, co je potěší a uspokojí. Doplňkový prodej je úspěšný jen tehdy, dokážete-li klienta zaujmout a rozpoznat jeho potřeby. Naučte se vytvářet nabídku na míru, aby doplňkový prodej dával smysl i zákazníkovi. Pak s vámi bude ochotně hrát „hru na obchod“ a přijme její podmínky. Užitek budou mít všechny strany.

Co mi trénink přinese?

  • naučíte se myslet v souvislostech prodeje vašeho doplňkového sortimentu
  • dokážete analyzovat zákazníkovy potřeby a vytvářet podle nich tzv. nabídky „PP“ (právě proto)
  • zjistíte, jak vytvářet cílené nabídky příslušenství a služeb
  • pochopíte princip prodeje „nelze nekoupit pro plnohodnotné využití hlavního produktu“
  • osvojíte si dovednosti pro variabilní prodejní rozhovor přizpůsobený potřebám zákazníka
  • dosáhnete urychlení a navýšení doplňkového prodeje bez manipulace zákazníka

Komu je trénink určený?

  • prodejcům specializovaných sítí prodejen s obslužným personálem (elektro, drogerie, dárkové zboží, obuv, oděvy, prodej tisku, tabáku apod.)
  • prodejcům, kteří mohou k hlavnímu produktu nabídnout doplňky, příslušenství nebo služby

Program

9:00 - 16:00

Řekněte si o peníze aneb Když nenabídnete, neprodáte

  • prozákaznické chování – vyjděte vstříc potřebám klienta
  • navázání komunikace se zákazníkem – umění zaujmout
  • struktura prodejního rozhovoru – umění přesvědčit
  • prodej podle typu zákazníka – buďte flexibilní
  • specifika maloobchodního prodeje

Nabídka a výběr doplňkového sortimentu

  • zjištění a analýza zákazníkových potřeb – východisko pro nabídku na míru
  • příprava komplexního řešení – produkt a související vhodné doplňky a služby
  • předcházení námitkám správnou prezentací – jak přesvědčit bez manipulace
  • příprava souhrnu výhod a řešení případných námitek
  • aktivní uzavření prodeje

Lektor

Dana Čerebová

Dana Čerebová

trenérka obchodních, komunikačních a manažerských dovedností

Z tohoto tréninku si odnesete nejen schopnost etického prodeje v maloobchodě, ale také jednoduché tipy pro prosazení a prodej vhodného doplňkového sortimentu. Rychleji dosáhnete požadovaných výsledků a získáte dlouhodobou důvěru svých zákazníků.

„V současnosti působím jako lektorka se specializací na komunikaci, obchodní a manažerské dovednosti, vedení týmu, týmovou spolupráci, interní komunikaci a jednání s interním zákazníkem. Na trénincích, které vedu, kladu důraz zejména na využitelnost znalostí, dovedností a vhodných nástrojů v praxi a také na aktivní práci účastníků. Řídím se heslem: „Co se nesnažím uvést do praxe, učil jsem se zbytečně.“ Praktický pohled čerpám ze svých mnohaletých zkušeností. Pracovala jsem jako obchodní zástupkyně firmy Čokoládovny - divize Opavia, dále jako trenérka soft skills a vedoucí prodejního týmu. Posledních deset let jsem jako vedoucí týmu interních trenérů ve společnosti DATART měla na starost rozvoj prodejního personálu a středního managementu. Mou specializací je především oblast doplňkového prodeje v maloobchodě a v retailu.“

Lektor

Dana Čerebová

Dana Čerebová

trenérka obchodních, komunikačních a manažerských dovedností

Z tohoto tréninku si odnesete nejen schopnost etického prodeje v maloobchodě, ale také jednoduché tipy pro prosazení a prodej vhodného doplňkového sortimentu. Rychleji dosáhnete požadovaných výsledků a získáte dlouhodobou důvěru svých zákazníků.

„V současnosti působím jako lektorka se specializací na komunikaci, obchodní a manažerské dovednosti, vedení týmu, týmovou spolupráci, interní komunikaci a jednání s interním zákazníkem. Na trénincích, které vedu, kladu důraz zejména na využitelnost znalostí, dovedností a vhodných nástrojů v praxi a také na aktivní práci účastníků. Řídím se heslem: „Co se nesnažím uvést do praxe, učil jsem se zbytečně.“ Praktický pohled čerpám ze svých mnohaletých zkušeností. Pracovala jsem jako obchodní zástupkyně firmy Čokoládovny - divize Opavia, dále jako trenérka soft skills a vedoucí prodejního týmu. Posledních deset let jsem jako vedoucí týmu interních trenérů ve společnosti DATART měla na starost rozvoj prodejního personálu a středního managementu. Mou specializací je především oblast doplňkového prodeje v maloobchodě a v retailu.“

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
14. 9. 2017
Čt
9 - 16 hod.Brno 3 490 Kč4 223 Kč s DPH
7. 12. 2017
Čt
9 - 16 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a3 490 Kč4 223 Kč s DPH

14. 9. 2017

9 - 16 hod.

Brno,

3 490 Kč
4 223 Kč s DPH

7. 12. 2017

9 - 16 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

3 490 Kč
4 223 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Plánujte

Naučte se lépe si naplánovat pracovní týden tak, aby Vám zbyl čas na osobní záležitosti. Stáhněte si náš eBook zdarma a pusťte se do toho.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Doplňkový prodej je služba – řiďte se potřebami zákazníka a ušijte mu nabídku příslušenství, služeb a doplňkových produktů na míru. Vyzkoušejte si modelové komunikační situace a posuňte své prodejní dovednosti na novou úroveň!

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Vydělávejte na doplňkovém prodeji
Brno
3 490

Vytvářejte komplexní nabídku a prodávejte bez nátlaku a manipulace

Jak navýšit průměrný nákupní košík a zvednout počet položek, který si u vás zákazník v průměru koupí? Jednoduše! Přemýšlejte v souvislostech a vyjděte vstříc potřebám klientů – dejte jim možnost zakoupit si něco navíc, co je potěší a uspokojí. Doplňkový prodej je úspěšný jen tehdy, dokážete-li klienta zaujmout a rozpoznat jeho potřeby. Naučte se vytvářet nabídku na míru, aby doplňkový prodej dával smysl i zákazníkovi. Pak s vámi bude ochotně hrát „hru na obchod“ a přijme její podmínky. Užitek budou mít všechny strany.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru