Top vision

czen

Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem I

12 990 Kč15 718 Kč s DPH

Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem I

Buďte oporou manažera i pracovního týmu

9. - 10. 11. 2016Praha 1
Pro začátečníkyExkluzivníIES

Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu

Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.

Co mi trénink přinese?

  • naučíte se profesionálně komunikovat s nadřízenými i podřízenými, klást otázky i telefonovat
  • osvojíte si umění lehké společenské konverzace i pravidla péče o návštěvy
  • poznáte, jaká je vaše role při týmové spolupráci, jaké jsou vaše přednosti a co můžete zlepšit
  • posílíte své sebevědomí, důvěryhodnost a schopnost profesionálního vystupování
  • obdržíte užitečnou zpětnou vazbu od zkušené psycholožky a expertky soft skills
  • vaše znalosti prověří závěrečný test, úspěšné absolventky získají mezinárodní certifikát IES

Komu je trénink určený?

  • asistentkám manažerů, které chtějí rozšířit své kompetence
  • začínajícím office manažerkám

Program

1. den 9:00 - 17:00

Očekávání vašeho nadřízeného

  • role asistentky v dnešní době
  • jak být hodnověrnou a přesvědčivou podporou
  • jak se vidím já a jak mě vidí druzí

Efektivní spolupráce

  • důležitá pravidla pro spolupráci a umění stanovit si hranice a říkat ne
  • jak získat rozhodovací pravomoc
  • optimální toky informací mezi manažerem a kolegy

Networking

  • moderní management vztahů a jeho význam
  • navázání, udržování a využívání kontaktů
  • small talk aneb umění lehké konverzace ve správnou chvíli se správnou osobou
2. den 9:00 - 17:00

Komunikační techniky a umění jednat s lidmi

  • profesionální vedení telefonického rozhovoru
  • pohotová argumentace, dotazovací techniky a odpovědi na „ožehavé“ otázky
  • péče o návštěvy a důležitá pravidla etikety

Typologie osobnosti a komunikační strategie

  • jak chápat jiné lidi
  • umění komunikace s nadřízenými i podřízenými
  • komunikační strategie podle typů osobnosti

Lektor

Lenka Kolajová

Lenka Kolajová

psycholožka, terapeutka a trenérka soft skills

Zvu vás na seminář s příjemnou atmosférou, s možností zabývat se vašimi konkrétními pracovními situacemi, ve kterých si nejste zcela jisty svým profesionálním řešením.

„Vystudovala jsem Univerzitu Karlovu, Fakultu filozofickou, obor Psychologie. V letech 1993–1997 jsem prošla pětiletým psychoanalytickým výcvikem při Institutu aplikované psychoanalýzy. V roce 2002 jsem absolvovala studium se zaměřením na aplikovanou sociální psychologii. Získala jsem klinickou praxi jako terapeut a diagnostik v Psychiatrické léčebně v Bohnicích při léčbě závislostí. Pracovala jsem jako manažerka pro lidské zdroje v soukromém sektoru a také jako poradkyně a spolupracovnice personálně poradenských společností. Od roku 1996 působím jako nezávislá poradkyně, lektorka a koučka manažerských a sociálních dovedností. Jako lektorka se zaměřuji na rozmanitá témata: komunikační dovednosti, vedení a motivaci lidí, týmovou spolupráci, zvládání konfliktů, stresu a relaxační techniky, prezentační dovednosti, time management aj. Pracovala jsem na projektech pro společnosti Generali Pojišťovna, Tatra Banka Slovenská republika, Ikea, Baxter BioScience, Copy General, Česká Rafinérská, Mora Top a dalších. Publikuji a spolupracuji s nakladatelstvím Burda Media. V roce 2006 jsem vydala knihu Týmová spolupráce v nakladatelství Grada Publishing.“

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,24 Celkový dojem z kurzu

93 %

Uplatnění poznatků v praxi

95 %

Akci bych doporučil známým

Akci jsem si opravdu užila - výborná organizace, sympatické "spolužačky" a velmi příjemná, profesionální a znalá lektorka. Ráda bych se zúčastnila další akce.

Lucie Andrášíková, Erste Group Shared Services

Akce mě potěšila lidmi, lektorem, příjemnou atmosférou a prostředím. Zkušenosti se budu snažit využít v praxi.

Pavla Hajduchová, TNT Express Worldwide, spol. s r.o.

Jedná se o velmi přínosnou vzdělávací akci, zaměřenou konkrétně na pozici asistentky. Kurz je velmi praktický pro každodenní využití v praxi. Velmi přínosné!

Monika Břehová, Robert Bosch odbytová s.r.o.

Naprosto předčila mé očekávání!

Eva Prokešová, Model Obaly, a.s.

Možnost získání mezinárodního certifikátu profesionalitou.

Veronika Kovářová, SUNFIN PRAHA s.r.o.

Nové informace. Lepší přístup k profesi kterou dělám. Spousta příkladů z praxe - možnost uvést do pracovního života.

Anna Bartoňová, Cooper-Standard Automotive Česká republika s.r.o.

Kurz byl poučný a hodně si z něj odnáším.

Gabriela Hyblerová, Schlote-Automotive Czech, s.r.o.

Za školení jsem nadšená, hlavně i ze skvělého složení návštěvníků kurzu. Kurz mi velice rychle utekl a byla to pro mě příjemná zkušenost, při které jsem se o sobě i hodně dozvěděla.

Eliška Kratochvílová, Česká spořitelna, a.s.

Výborný, výstižný a srozumitelný výklad, který byl proložený příklady z praxe.

Ivana Koudelková, ŠKO-ENERGO, s.r.o.

Kurz byl veden kvalitně, odborně, zajímavě, působivě, věcně - s ohledem na praktičnost. Kurz rozhodně obohatí!

Dominika Podolinská, Teplárna Trmice, a.s.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
9. - 10. 11. 2016
St, Čt
9 - 17 hod.Praha 1 U Půjčovny 212 990 Kč15 718 Kč s DPH

9. - 10. 11. 2016

9 - 17 hod.

Praha 1, U Půjčovny 2

12 990 Kč
15 718 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Certifikát IES
Po úspěšném absolvování získáte mezinárodní certifikát od International Education Society.

Podmínkou získání certifikátu je absolvování dvoudenního tréninku a úspěšné složení závěrečného testu.

Prestižní mezinárodní certifikát v hodnotě 60EUR bez DPH získáte v ceně kurzu.

Certifikovaný kurz
Kompletní podmínky pro získání certifikátu

Vzdělávací program Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem I. je završen získáním mezinárodně uznávaného certifikátu, jehož garantem je společnost International Education Society (www.ies-info.com), která se specializuje na certifikaci vzdělávacích subjektů a programů. V případě získání certifikátu budete automaticky zařazen/a do databáze držitelů certifikátu společnosti IES.

Podmínkou získání certifikátu je absolvování dvoudenního tréninku a úspěšné složení závěrečného testu, který koresponduje s obsahovou náplní tréninku. Test se píše na konci tréninku.

Mezinárodně platný certifikát, v případě úspěšného složení testu, obdržíte nejpozději do 60 dní ode dne absolvování tréninku.

Vzdělávání nás baví :-) A co vás?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Příjemné vystupování a organizační talent jsou nezbytnými předpoklady, ale profesionální asistentka musí nabídnout mnohem více. Osvojte si dovednosti, které vám umožní perfektně zvládat veškeré úkoly.

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,22 průměrná známka
kvality kurzů

11 659 spokojených účastníků
každý rok

1 965 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem I
Školicí centrum top vision s.r.o.
U Půjčovny 2Praha 111000
12 990

Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu

Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru