Top vision

czen

Nové trendy v obchodním jednání s firemními nákupčími

9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH

Nové trendy v obchodním jednání s firemními nákupčími

Jak úspěšně prodávat podle potřeb nákupčích

18. - 19. 9. 2017Praha 8
Pro středně pokročiléExkluzivní

Přemýšlejte jako nákupčí a dosahujte lepších obchodních výsledků

V průmyslovém nákupu B2B nastávají nové časy – dosavadní prodejní postupy založené na měkkých vyjednávacích dovednostech přestávají fungovat, prezentace užitku pro úspěšný prodej nestačí. Chcete vědět, jak dnes firemní nákupčí přemýšlí, podle čeho se rozhodují a co je motivuje? Pronikněte do jejich myšlení a natrénujte si spolu se zkušeným nákupčím efektivní způsob jednání v konkrétních situacích. Založte své vztahy s nákupčími na naplňování jejich potřeb, nabídněte jim pomoc v přednákupní fázi a investujte tak do budoucího prodeje. Zaměříme se zásady přímého a otevřeného vyjednávání, ale i na čísla, kalkulace, poptávky a výběrová řízení.

Co mi trénink přinese?

  • nahlédnete do myšlení a motivace firemních nákupčích, poznáte způsob jejich rozhodování
  • pochopíte potřeby nákupčích a jejich využití při budování vztahů i při samotném obchodním jednání
  • osvojíte si přímý a otevřený způsob komunikace se zaměřením na informovanost a strukturovanost nabídek
  • naučíte se pracovat s cenovou nabídkou během jednání
  • při tréninku se zkušeným nákupčím si nacvičíte analytický a věcný přístup k jednání
  • vyzkoušíte si efektivní způsob obchodní komunikace se zákazníkem od A do Z

Komu je trénink určený?

  •  obchodníkům a prodejcům, kteří vyjednávají jako dodavatelé s firemními nákupčími

Program

1. den 9:00 - 17:00

Akvizice a první kontakt

  • získání a vyhodnocení informací o zákazníkovi
  • formulace nabídky k jednání, jak zaujmout
  • koho a jak kontaktovat, jaké argumenty použít

 Budování vztahů s firemním nákupem

  • proč se nevyplatí obcházet nákupčí
  • budování dlouhodobých vztahů – podpora a technická pomoc pro nákupčí v přednákupní fázi
  • naslouchání vs. mluvení, přímá komunikace vs. falešná korektnost

 Osobnost nákupčího

  • typy nákupčích a způsob jejich uvažování a rozhodování
  • využití osobnostní typologie v jednání s nákupčími
  • volba vhodného komunikačního postupu
2. den 9:00 - 17:00

Formy, techniky a postupy vyjednávání

  • osobní jednání, e-mail, telefon, výběrové řízení a poptávka
  • proč je důležitější, co chce firemní zákazník koupit, než to, co mu chcete prodat
  • zablokovaná jednání – jak rozproudit komunikaci

 Typické vyjednávací situace

  • převaha jedné strany a jednostranná či vzájemná závislost
  • konkurenční dodavatelský trh – čím se můžete odlišit a vyniknout
  • jednání pod časovým tlakem – neslevujte ze svých cílů

 Formy jednání, které preferují firemní nákupčí  

  • jak se přizpůsobit požadavkům firemních zákazníků
  • jak se mění formy a techniky vyjednávání
  • kam směřuje vývoj firemního nákupu a jak ho využít pro obchodní úspěch

Lektor

Karel Otýs

Karel Otýs

nezávislý konzultant firemního nákupu

Na tomto tréninku si vyzkoušíte nové komunikační postupy a zažijete způsob uvažování a rozhodování firemního nákupu. Všechno budete moci hned aplikovat do své praxe.

„Jsem absolventem VŠSE v Plzni s šestnáctiletou praxí ve firemním nákupu. Dvanáct let jsem vedl útvar centrálního nákupu pro skupinu Czech Coal, a.s. V současné době působím jako nezávislý lektor a konzultant firemního nákupu. Obsah autorských kurzů vychází z mé vlastní praxe, s průběžnou aktualizací na základě vývoje firemního nákupu. Poměrně úzká specializace mi umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně. Různé formy vzdělávání nákupců, manažerů nákupu či celých nákupních týmů jsem realizoval pro firmy ze širokého spektra oborů, jako je automotive, finanční sektor, strojírenská výroba, farmaceutický průmysl a další. V roce 2011 jsem získal prestižní cenu v mezinárodní soutěži Fair sourcing awards v kategorii MASTER, což je cena pro oceňování nejvýraznějších osobností v elektronizaci a transparentnosti soutěží nákupních procesů.“

Vybíráme
z blogu
Souboj zkušených manažerů nákupu a prodeje
Souboj zkušených manažerů nákupu a prodeje

Podívejte se na názorový duel na téma vyjednávání nákupu s prodejem. Karel Otýs, zkušený konzultant nákupu, a Tomáš Parobek, ostřílený prodejce, odkrývají karty a ukazují, s jakou motivací vstupují do vyjednání.

Lektor

Karel Otýs

Karel Otýs

nezávislý konzultant firemního nákupu

Na tomto tréninku si vyzkoušíte nové komunikační postupy a zažijete způsob uvažování a rozhodování firemního nákupu. Všechno budete moci hned aplikovat do své praxe.

„Jsem absolventem VŠSE v Plzni s šestnáctiletou praxí ve firemním nákupu. Dvanáct let jsem vedl útvar centrálního nákupu pro skupinu Czech Coal, a.s. V současné době působím jako nezávislý lektor a konzultant firemního nákupu. Obsah autorských kurzů vychází z mé vlastní praxe, s průběžnou aktualizací na základě vývoje firemního nákupu. Poměrně úzká specializace mi umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně. Různé formy vzdělávání nákupců, manažerů nákupu či celých nákupních týmů jsem realizoval pro firmy ze širokého spektra oborů, jako je automotive, finanční sektor, strojírenská výroba, farmaceutický průmysl a další. V roce 2011 jsem získal prestižní cenu v mezinárodní soutěži Fair sourcing awards v kategorii MASTER, což je cena pro oceňování nejvýraznějších osobností v elektronizaci a transparentnosti soutěží nákupních procesů.“

Vybíráme
z blogu
Souboj zkušených manažerů nákupu a prodeje
Souboj zkušených manažerů nákupu a prodeje

Podívejte se na názorový duel na téma vyjednávání nákupu s prodejem. Karel Otýs, zkušený konzultant nákupu, a Tomáš Parobek, ostřílený prodejce, odkrývají karty a ukazují, s jakou motivací vstupují do vyjednání.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
18. - 19. 9. 2017
Po, Út
9 - 17 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH
13. - 14. 11. 2017
Po, Út
9 - 17 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH

18. - 19. 9. 2017

9 - 17 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

13. - 14. 11. 2017

9 - 17 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Plánujte

Naučte se lépe si naplánovat pracovní týden tak, aby Vám zbyl čas na osobní záležitosti. Stáhněte si náš eBook zdarma a pusťte se do toho.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Karel Otýs má za sebou dlouholetou praxi v nákupu. Spolu s ním poznáte rozhodovací mechanismy a potřeby nákupčích a naučíte se přizpůsobovat jim svá obchodní jednání, abyste dosahovali lepších prodejních výsledků.

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Nové trendy v obchodním jednání s firemními nákupčími
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha 818600
9 990

Přemýšlejte jako nákupčí a dosahujte lepších obchodních výsledků

V průmyslovém nákupu B2B nastávají nové časy – dosavadní prodejní postupy založené na měkkých vyjednávacích dovednostech přestávají fungovat, prezentace užitku pro úspěšný prodej nestačí. Chcete vědět, jak dnes firemní nákupčí přemýšlí, podle čeho se rozhodují a co je motivuje? Pronikněte do jejich myšlení a natrénujte si spolu se zkušeným nákupčím efektivní způsob jednání v konkrétních situacích. Založte své vztahy s nákupčími na naplňování jejich potřeb, nabídněte jim pomoc v přednákupní fázi a investujte tak do budoucího prodeje. Zaměříme se zásady přímého a otevřeného vyjednávání, ale i na čísla, kalkulace, poptávky a výběrová řízení.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru