Top vision

czen

Nově na manažerské pozici

11 990 Kč14 508 Kč s DPH

Nově na manažerské pozici

Kompaktní know-how pro úspěšný start

5. - 6. 10. 2016
9. - 10. 11. 2016
Praha 1
Brno
Pro začátečníkyExkluzivní

Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích

Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.

Co mi trénink přinese?

  • dozvíte se, jak překonat změnu rolí a jak si získat kolegy, z nichž se stali vaši podřízení
  • naučíte se efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést
  • poznáte klíč k rozvíjení potenciálu sebe samých i svého týmu
  • osvojíte si řešení modelových konfliktních situací

Komu je trénink určený?

  • začínající manažeři

Program

1. den 9:00 - 17:00

Předpoklady úspěšného startu na vedoucí pozici

  • sebereflexe a identifikace s vaší novou rolí
  • sebevědomí, sebehodnocení a sebedůvěra
  • jak optimálně přejít z role spolupracovníka do role nadřízeného

Vedení lidí

  • vedení sebe samých jako základ vedení druhých lidí
  • analýza vašeho manažerského stylu
  • individuality ve vašem týmu a jejich potenciál 

Vytvoření týmu pro řešení i náročných cílů

  • základy správného vedení týmu
  • formulace cílů, jejich načasování a rady pro případné nedodržení stanoveného plánu
  • získání podpory vašich podřízených
2. den 9:00 - 17:00

Komunikace nahoru a dolů

  • prosazením se u nadřízených
  • asertivní techniky vyjednávání
  • manažerská komunikace změn 

Zvládání konfliktů

  • konstruktivní kritika
  • naučte se přijímat zpětnou vazbu
  • kontrolujte a hodnoťte, aniž byste působili autoritativně
5. - 6. 10. 2016
Praha 1
9. - 10. 11. 2016
Brno
1. - 2. 12. 2016
Praha 1

Lektor

Yvona Charouzdová

Yvona Charouzdová

Konzultantka managementu a HR, trenérka soft skills a koučka

„Absolvovala jsem obor Mezinárodní obchod na VŠE. Studijní zkušenosti jsem získala také ve Velké Británii a Kanadě, absolvovala jsem řadu odborných seminářů a tréninků v Německu, Itálii, Holandsku a Rakousku. Pracovní zkušenosti jsem získávala například jako obchodní a marketingová manažerka v Československém filmu (1984–1990), dále jsem působila v Neumann International (1990–2001), kde jsem se z pozice office manažerky a později obchodní manažerky vypracovala na pozici ředitelky a stala se také obchodní partnerkou. Přímo jsem se podílela na rozvíjení a zavádění nových produktů na trh a na vedení projektů pro klíčové klienty. V letech 2001–2003 jsem působila také jako manažerka koncepce tréninkových programů v Komerční bance, a.s. Byla jsem první headhunterkou v Československu a s talent managementem mám bohaté a dlouhodobé zkušenosti. Po lektorské stránce se specializuji na semináře zaměřené na zvyšování kvality lidských zdrojů, a to především v mezinárodních společnostech. Věnuji se také koučinku manažerů a dalším soft skills.“

Vybíráme
z blogu
DVOJROZHOVOR: Zaostřeno na manažery
DVOJROZHOVOR: Zaostřeno na manažery

Manažer, vedoucí, vůdce, či lídr. Říká se jim různě, jací by ale lidé ve vedoucím postavení měli být, jak by se měli chovat a co by rozhodně měli ovládat? Na to jsme se ptali našich zkušených lektorek Lenky Olšanské a Yvony Charouzdové. 

Lektor

Dana Čerebová

Dana Čerebová

trenérka obchodních, komunikačních a manažerských dovedností

„V současnosti působím jako lektorka se specializací na komunikaci, obchodní a manažerské dovednosti, vedení týmu, týmovou spolupráci, interní komunikaci a jednání s interním zákazníkem. Na trénincích, které vedu, kladu důraz zejména na využitelnost znalostí, dovedností a vhodných nástrojů v praxi a také na aktivní práci účastníků. Řídím se heslem: „Co se nesnažím uvést do praxe, učil jsem se zbytečně.“ Praktický pohled čerpám ze svých mnohaletých zkušeností. Pracovala jsem jako obchodní zástupkyně firmy Čokoládovny - divize Opavia, dále jako trenérka soft skills a vedoucí prodejního týmu. Posledních deset let jsem jako vedoucí týmu interních trenérů ve společnosti DATART měla na starost rozvoj prodejního personálu a středního managementu. Mou specializací je především oblast doplňkového prodeje v maloobchodě a v retailu.“

Lektor

Patricie Chvojková

Patricie Chvojková

lektorka soft skills, koučka, facilitátorka a diagnostička

Absolvovala studium psychologie na FF UK. Později také psychologický výcvik v gestalt terapii, akreditovaný koučovací výcvik a kurz systemického koučování a využití konstelací v business praxi. Je i certifikovanou facilitátorkou. Začínala jako specialistka vzdělávání, náboru a kariérního poradenství v personální agentuře a později přešla do Komerční banky. Zkušenosti má také z pozice Key Account manažerky. Od roku 2006 se věnuje lektorské činnosti, diagnostice a koučování. Kombinuje své bohaté zkušenosti z firemního prostředí s psychologickým vzděláním. Její hlavní specializací jsou tréninky zaměřené na komunikaci, osobní rozvoj a typologii osobnosti, time management, prodejní a manažerské dovednosti. Má zkušenosti také s tréninkem interních lektorů a koučů. Při vedení kurzů se snaží o to, aby účastníci odešli nejen s informacemi, ale také se zážitkem, a dozvěděli se o sobě něco nového.

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,11 Celkový dojem z kurzu

91 %

Uplatnění poznatků v praxi

93 %

Akci bych doporučil známým

Tato akce mi nabídla možnost rozvíjet se nadále ve své pozici a lépe komunikovat se svými nadřízenými a podřízenými.

Tomáš Havel, Ronal ČR, s.r.o.

Líbilo se mi, že nám lektorka ukázala spoustu příkladů a praktických věcí. Bylo to obsáhlé a prošli jsme velké množství témat. Bylo to pojaté velmi komplexně. Hodně věcí jsem si uvědomila a naučila. Děkuji!

Petra Belicová, Slovak Telekom, a.s.

Neočekávala jsem, že se dozvím tolik nového. Mám inspiraci:). Kvalitně strávené dva dny, hodně nových poznatků.

Monika Podhorská, Slovak Telekom, a.s.

Byl jsem nadšený. Perfektní náplň kurzu, fantastické předání know-how a vynikající školitelka. Kurz předčil mé očekávání. Děkuji.

Oleg Vasilievich Kamenetski, Edwards, s.r.o.

Lektorka byla velmi erudovaná, uváděla množství praktických situací a měla jsem dostatek času a prostoru pro rozbor vlastních pracovních situací, s jejímž řešením mi lektorka velice pomohla. Navozená atmosféra byla příjemná, za což lektorce taktéž děkuji. Seminář byl pro mě skutečně přínosný a informace využiji v praxi.

Petra Antlová, Mateřská škola Learn N´Play Academy, s.r.o.

Líbila se mi rozmanitost účastníků a otevřená atmosféra, která na kurzu panovala. Oceňuji řešení konkrétních případů.

Patrik Čepelák, Gardner Denver CZ + SK, s.r.o.

Praktickými modelovými situacemi. Konzultace zkušeností.

Michal Kučera, Fraenkische CZ, s.r.o.

Příklady z praxe, kterých měla lektorka v rukou nespočetně. Flexibilita obsahu dle našich potřeb.

Miroslav Tobola, Gatema s.r.o.

Individuální přístup k problémům. Návrhy řešení.

Tomáš Přikryl, Gatema s.r.o.

Kurz splnil veškerá má očekávání. Nabyté zkušenosti určitě uplatním v praxi.

Petra Velechovská, Giese & Partner, s.r.o.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
5. - 6. 10. 2016
St, Čt
9 - 17 hod.Praha 1 U Půjčovny 211 990 Kč14 508 Kč s DPH
9. - 10. 11. 2016
St, Čt
9 - 17 hod.Brno 11 990 Kč14 508 Kč s DPH
1. - 2. 12. 2016
Čt, Pá
9 - 17 hod.Praha 1 U Půjčovny 211 990 Kč14 508 Kč s DPH

5. - 6. 10. 2016

9 - 17 hod.

Praha 1, U Půjčovny 2

11 990 Kč
14 508 Kč s DPH

9. - 10. 11. 2016

9 - 17 hod.

Brno,

11 990 Kč
14 508 Kč s DPH

1. - 2. 12. 2016

9 - 17 hod.

Praha 1, U Půjčovny 2

11 990 Kč
14 508 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Plánujte

Naučte se lépe si naplánovat pracovní týden tak, aby Vám zbyl čas na osobní záležitosti. Stáhněte si náš eBook zdarma a pusťte se do toho.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Doporučuji všem, kteří si chtějí osvojit základy nejen teoreticky, ale i pomocí praktického tréninku.

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,22 průměrná známka
kvality kurzů

11 659 spokojených účastníků
každý rok

1 965 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Nově na manažerské pozici
Školicí centrum top vision s.r.o.
U Půjčovny 2Praha 111000
11 990

Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích

Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru