Top vision

czen
Jiří Nejedlý

7 nejčastějších chyb ve vedení lidí

Vyvarujte se typických manažerských chyb

9. 4. 2024Praha 1
Pro všechnyCertifikace IES

Od špatných manažerů se toho naučíte nejvíce. Naučíte se neopakovat jejich chyby.
Možná jste špatného šéfa zažili sami. Minimální motivace. Pokud nějaká zpětná vazba, tak pouze kritika nebo pořádný kartáč. Pochvala skoro žádná. Vysedávání u práce, kterou manažer mohl již dávno delegovat. Jedním z  důvodů těchto chyb je i neznalost základních manažerských technik.
Jaké jsou nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat? To je obsahem kurzu, který vás na tyto chyby nejen upozorní, ale také vám přinese nástroje, jak jim předcházet. Odhalte své nedostatky ve vedení lidí, odstraňte je a budete patřit k těm nejlepším!

Navazující kurz

24. 9. 2024Praha 1
7990 Kč bez DPHzobrazit

Program

09:00 - 16:30

1. (Nevhodné) styly vedení

  • styly vedení podle situace
  • jak zvolit ten správný styl

2. (Špatné) zadávání úkolů

  • za chyb, které děláte
  • jak správně zadat úkol

3. (Neefektivní) zpětná vazba

  • špatná forma, nesprávný čas a nevhodné místo
  • jak na zpětnou vazbu

4. (Destruktivní) kritika

  • co dělat místo výlevu emocí, kartáči podřízenému
  • jak na konstruktivní kritiku

5. (Nevyužitá) pochvala

  • za co odměnit, za co pochválit
  • jak správně sdělit pochvalu

6. (Nízké) využití potenciálu lidí

  • k čemu se může hodit koučovací přístup
  • jak ho využít pro vedení a rozvoj lidí

7. (Nezvládnutá) motivace podřízených

  • co všechno může fungovat jako motivace
  • jak zjistit, co koho motivuje

Co mi trénink přinese?

  • seznámíte se s nejtypičtějšími problémy spojenými s vedením lidí
  • zjistíte, jak se vyvarovat obvyklých manažerských chyb
  • získáte užitečné tipy, jak tyto situace zvládat lépe

Komu je trénink určený?

  • manažerům, kteří se připravují na náročnější pozici s více podřízenými
  • manažerům, kteří se chtějí zdokonalit ve svém řízení
  • manažerům, kteří teprve nedávno začali na manažerské pozici 

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,14 Celkový dojem z kurzu

91 %

Uplatnění poznatků v praxi

93 %

Akci bych doporučil známým

Zapojení lektora do kurzu → je do své práce suprově zařazený, udával také spoustu příkladů z praxe. Lektor vždy zodpověděl veškeré kladené dotazy.

Tadeáš Mandík, Autosklo - servis CZ s.r.o.

Organizace, lektor a občerstvení skvělé. Byl jsem velmi spokojen. Zazněla spousta praktických příkladů.

Martin Beránek, James Cook Languages s.r.o.

Klid v učebně, skvělé stravování, skvělý přístup lektora, který zodpověděl na všechny dotazy, přátelská atmosféra.

David Koubský, Foxconn Technology CZ s.r.o.

Z kurzu si odnáším tipy, jak komunikovat se svými zaměstnanci a odhalovat jejich demotivaci. Zároveň vím, jakým způsobem je motivovat.

Pavel Weishaupt, VELLERIN, a.s.

Akce mě nejvíce potěšila potvrzením faktu, že práce s lidmi je nejdůležitější náplní vedoucího pracovníka.

Petr Kašpar, POHL cz, a.s.

Všechno se mi líbilo. Počínaje připraveností lektora a jeho vynikající komunikací, praktickými tématy s reálnými ukázkami situací, přes obsah kurzu až po zapojení účastníků kurzu.

Adam Liška, Bekaert Petrovice s.r.o.

Skvělý přístup lektora, zapojení školených nezávislou formou, užitečnost a využitelnost v praxi, jak v zaměstnání, tak i v osobním životě. Dozvědela jsem se nové a zajímavé informace.

Zdenka Chlumová, Enter-Prise Sorting, s.r.o.

Líbilo se mi složení lidí, kteří se tu dnes sešli a to, že to lektor skvěle ukočíroval.

Igor Staš, Foxconn Technology CZ, s.r.o.

Líbily se mi reálné příklady z praxe.

Monika Bryknarová, Česká spořitelna – penzijní společnost, a.s.

Potěšil mě milý kolektiv.

Martin Čáp, MarketUP s.r.o.

Lektor

Jiří Nejedlý

Jiří Nejedlý

Akreditovaný profesionální kouč a trenér

Během dvaceti let praxe na manažerských a obchodních pozicích v českých i mezinárodních firmách bylo mojí pracovní náplní vedení pracovního a obchodního týmu, vyjednávání smluvních podmínek, získávání nových klientů a péče o ty stávající. Jako trenér se specializuji na trénink pro firemní klientelu v oblastech: budování a vedení obchodního a pracovního týmu, vedení lidí při změnách, argumentace a vyjednávání v manažerské práci, prezentační dovednosti pro manažery, obchodní a společenská etiketa, prodejní dovednosti, obchodní vyjednávání, umění přesvědčit zákazníka, prodej po telefonu, vymáhání pohledávek. 

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
9. 4. 2024
Út
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/377 990 Kč9 668 Kč s DPH

9. 4. 2024

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Certifikovaný cyklus
Absolvujte celý certifikovaný cyklus
za zvýhodněnou cenu

Certifikovaný cyklus Certified Manager - 21 NEJ pro manažerskou praxi

NázevTermín a místoCena
7 nejčastějších chyb ve vedení lidí
Vyvarujte se typických manažerských chyb
7 990 Kč
7 nejobtížnějších situací manažera
Řešení s nadhledem a rozmyslem
7 990 Kč
7 nejužitečnějších principů v praxi manažera
Na co musí myslet úspěšný manažer?
7 990 Kč

Vyvarujte se typických manažerských chyb

Cena: 7 990 Kč

Řešení s nadhledem a rozmyslem

Cena: 7 990 Kč

Na co musí myslet úspěšný manažer?

Cena: 7 990 Kč

Základní cena balíčku: 23 970 Kč

Zvýhodněná cena balíčku: 18 990 Kč22 978 Kč vč. DPH

Objednat jen tento kurz
Certifikát IES
Po úspěšném absolvování získáte mezinárodní certifikát od International Education Society.

Podmínkou získání certifikátu IES je absolvování všech tří akcí z cyklu a úspěšné absolvování závěrečného testu.

Seznamte se s kompletními podmínkami získání IES certifikátu

Prestižní mezinárodní certifikát v hodnotě 60EUR bez DPH získáte v ceně kurzu.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

7 nejčastějších chyb ve vedení lidí
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
7990

Od špatných manažerů se toho naučíte nejvíce. Naučíte se neopakovat jejich chyby.
Možná jste špatného šéfa zažili sami. Minimální motivace. Pokud nějaká zpětná vazba, tak pouze kritika nebo pořádný kartáč. Pochvala skoro žádná. Vysedávání u práce, kterou manažer mohl již dávno delegovat. Jedním z  důvodů těchto chyb je i neznalost základních manažerských technik.
Jaké jsou nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat? To je obsahem kurzu, který vás na tyto chyby nejen upozorní, ale také vám přinese nástroje, jak jim předcházet. Odhalte své nedostatky ve vedení lidí, odstraňte je a budete patřit k těm nejlepším!

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jiří Nejedlý
Top Vision s.r.o.
nahoru