Top vision

czen

Základy interní komunikace

7 990 Kč9 668 Kč s DPH

Základy interní komunikace

Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie

11. - 12. 12. 2017Praha 8
Pro začátečníky

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace

Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

Co mi kurz přinese?

  • seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně
  • naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení
  • zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi
  • poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie
  • poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů
  • nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních
  • získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi

Komu je kurz určený?

  • začínajícím specialistům interní komunikace
  • specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
  • manažerům a vedoucím pracovníkům
  • majitelům a jednatelům menších firem
  • vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací


 

Program

1. den 09:00 - 16:00

Co je interní komunikace

  • proč se touto oblastí zabývat
  • základní složky interní komunikace
  • role managementu v interní komunikaci
  • interní komunikace v organizační struktuře firmy

 

Strategie interní komunikace

  • správné nastavení
  • cílové skupiny a jak na ně působit
  • „tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
  • měření efektivity interní komunikace

 

Nástroje interní komunikace

  • optimální nastavení komunikačního mixu
  • tradiční vs. elektronické nástroje
  • periodické vs. neperiodické nástroje
  • interní kampaně
2. den 09:00 - 16:00

Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace

  • Výhody a nevýhody tištěného média
  • Efektivita magazínu
  • Noviny vs. magazín
  • Vydávání časopisu krok za krokem
  • Jak na interní časopis elektronicky

 

Elektronická média interní komunikace

  • Styl psaní pro elektronická média
  • Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
  • Jak na efektivní intranet
  • Prvky sociálních médií v interní komunikaci 

 

Krizová interní komunikace

  • Co je krize v interní komunikaci
  • Základní pravidla komunikace v krizi


 

Lektor

Magdaléna Chvalinová

Magdaléna Chvalinová

Managing Partner, Insiders, s.r.o.

V tomto kurzu se nemusíte bát teorie, čeká vás řada konkrétních praktických ukázek z mnoha českých firem i ze zahraničí. Poučné jsou jak pozitivní příklady, tak i situace, kdy se v interní komunikaci moc nedaří. Odnesete si zkrátka hodně inspirace a ještě vás to bude bavit!

„Vystudovala jsem obory filologie a lingvistika na FF UK a Public Relations na Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha, kde jsem později i přednášela. Dnes se specializuji především na oblast interní komunikace. Zkušenosti jsem získala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu a dále ve společnosti České aerolinie, kde jsem působila na pozici manažerky interní komunikace a šéfredaktorky interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně jsem pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialistka interní komunikace. Mám zkušenosti s velkými projekty interní komunikace. Například za interní imageovou kampaň v Českých aeroliniích jsem obdržela zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní za rok 2005. Praxi z agenturního prostředí jsem získala ve vydavatelství firemních magazínů Boomerang Publishing, kde jsem pracovala jako projektová manažerka. Od roku 2011 vedu společnost INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace.“

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,22 Celkový dojem z kurzu

89 %

Uplatnění poznatků v praxi

98 %

Akci bych doporučil známým

Akce mě potěšila velmi zajímavými příklady z praxe, upozorněními na rizika a naopak vyzdvihnutí kladných a snadných činností, která se dají aplikovat.

Tereza Štolc Černá, Správa státních hmotných rezerv

Získala jsem hodně inspirace.

Stanislava Svatoňová, SCHENKER spol. s r.o.

Ocenila jsem praktické znalosti tématu a problematiky.

Petra Šefčíková, ERA a.s.

Tato vzdělávací akce mě potěšila velkým množstvím přínosných informací a příkladů z praxe. Ty mi opravdu do budoucna pomohou v mé praxi. Dále byl příjemný malý počet účastníků a vlídné prostředí na kurzu.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Získala jsem nové poznatky z praxe, které mi rozšířily obzory a namotivovaly mne do další práce. Líbil se mi přístup lektora.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
11. - 12. 12. 2017
Po, Út
9 - 16 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a7 990 Kč9 668 Kč s DPH

11. - 12. 12. 2017

9 - 16 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Baví vás interní komunikace?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Tento kurz doporučujeme každému, kdo chce získat solidní základy v oblasti interní komunikace, nebo si utřídit dosavadní znalosti a uplatnit je účinně v praxi.

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Základy interní komunikace
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha 818600
7 990

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace

Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru