Top vision

czen

Marketingový controlling

4 990 Kč6 038 Kč s DPH4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Marketingový controlling

Jak měřit náklady na marketing a jejich návratnost

12. 9. 2017
8. 11. 2017
Brno
Praha 8
Pro středně pokročiléExkluzivní

Využijte marketingový controlling pro optimalizaci svých nákladů

Dokážete určit, zda se vám náklady vynaložené na marketingové projekty vyplatí? Umíte obhájit rozpočet marketingové kampaně? Naučte se pohlížet na marketingové aktivity jako na tok financí a poznejte způsoby, jak měřit návratnost svých investic. Naučte se, jaké informační zdroje a metriky využít, abyste získali dokonalý přehled o investicích do marketingu i jejich dopadech. Marketingový controlling vám umožní optimalizovat náklady na marketing. Poznejte řadu příkladů z praxe a získejte návod, jak nastavit marketingový controlling ve svém podniku.

Co mi kurz přinese?

  • pochopíte, proč a jak měřit náklady na marketingové projekty
  • zjistíte, jak pohlížet na marketingovou kampaň jako na finanční tok
  • poznáte řadu způsobů, jak měřit návratnost investic do marketingu
  • osvojíte si zásady a postupy pro optimalizaci nákladů na marketing
  • zjistíte, jak nastavit marketingový controlling ve vaší společnosti
  • seznámíte se s praktickými příklady marketingových metrik

Komu je kurz určený?

  • nefinančním manažerům na středních a top úrovních
  • marketérům a pracovníkům marketingových oddělení

Program

09:00 - 17:00

Základy marketingového controllingu

  • nástroje pro efektivní řízení návratnosti marketingových projektů
  • marketingové řízení
  • úlohy a obsahový rámec marketingového controllingu
  • strategický marketing vs. marketingový controlling

Měření marketingových nákladů a investovaného kapitálu

  • východiska pro marketingový controlling
  • informační zdroje: CRM (Customer relationship management), Data Mining
  • identifikace vynaložených marketingových nákladů: RFM (Recency, Frequency, Monetary), SOW (Share of Wallet), PCV (Past Customer Value)
  • prediktivní marketingové metriky CLV (Customer Life-time Value)

Marketingový controlling v praxi

  • praktické příklady marketingových metrik
  • marketingový vs. finanční controlling
  • návrh koncepce marketingového controllingu – případová studie

Lektor

Michael Hanzelka

Michael Hanzelka

poradce pro oblast ekonomiky, financí a vzdělávání

V tomto kurzu se zaměřuji na praktické příklady z oblasti marketingových metrik tak, abyste mohli získané poznatky okamžitě implementovat do své praxe. Kladu důraz na to, aby marketér dokázal změřit profitabilitu marketingové kampaně.

„Absolvoval jsem Fakultu elektrotechniky a komunikačních technologií a Podnikatelskou fakultu VUT v Brně, kde také přednáším v programech UK-MBA a US-MBA. V letech 1993–2010 jsem působil na top pozicích v různých společnostech. Byl jsem například členem představenstva zodpovědným za obchod, výkonným ředitelem v mezinárodní makléřské holdingové společnosti Finance.eu, a. s. Pracoval jsem rovněž jako jednatel a výkonný ředitel v AWD ČR a SR, byl jsem předsedou představenstva a generálním ředitelem mezinárodní makléřské společnosti DAC CEE a. s. V současné době se zaměřuji na propracování technik některých marketingových metrik a šíření haptického prodeje jako revolučního obchodního nástroje. Zabývám se také problematikou penzijní reformy a zaměstnaneckými benefity. V oblasti lektorské činnosti se věnuji rozvoji obchodních a manažerských dovedností, dále oblasti ekonomicko-finanční a marketingu.“

Lektor

Michael Hanzelka

Michael Hanzelka

poradce pro oblast ekonomiky, financí a vzdělávání

V tomto kurzu se zaměřuji na praktické příklady z oblasti marketingových metrik tak, abyste mohli získané poznatky okamžitě implementovat do své praxe. Kladu důraz na to, aby marketér dokázal změřit profitabilitu marketingové kampaně.

„Absolvoval jsem Fakultu elektrotechniky a komunikačních technologií a Podnikatelskou fakultu VUT v Brně, kde také přednáším v programech UK-MBA a US-MBA. V letech 1993–2010 jsem působil na top pozicích v různých společnostech. Byl jsem například členem představenstva zodpovědným za obchod, výkonným ředitelem v mezinárodní makléřské holdingové společnosti Finance.eu, a. s. Pracoval jsem rovněž jako jednatel a výkonný ředitel v AWD ČR a SR, byl jsem předsedou představenstva a generálním ředitelem mezinárodní makléřské společnosti DAC CEE a. s. V současné době se zaměřuji na propracování technik některých marketingových metrik a šíření haptického prodeje jako revolučního obchodního nástroje. Zabývám se také problematikou penzijní reformy a zaměstnaneckými benefity. V oblasti lektorské činnosti se věnuji rozvoji obchodních a manažerských dovedností, dále oblasti ekonomicko-finanční a marketingu.“

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
12. 9. 2017
Út
9 - 17 hod.Brno 4 990 Kč6 038 Kč s DPH
8. 11. 2017
St
9 - 17 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH

12. 9. 2017

9 - 17 hod.

Brno,

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

8. 11. 2017

9 - 17 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Zajímáte se o controlling?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Díky marketingovému controllingu získáte přehled o svých nákladech na marketing a s pomocí různých nástrojů si zkontrolujete, zda se vám vynaložené investice vyplácejí.

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Marketingový controlling
Brno
4 990

Využijte marketingový controlling pro optimalizaci svých nákladů

Dokážete určit, zda se vám náklady vynaložené na marketingové projekty vyplatí? Umíte obhájit rozpočet marketingové kampaně? Naučte se pohlížet na marketingové aktivity jako na tok financí a poznejte způsoby, jak měřit návratnost svých investic. Naučte se, jaké informační zdroje a metriky využít, abyste získali dokonalý přehled o investicích do marketingu i jejich dopadech. Marketingový controlling vám umožní optimalizovat náklady na marketing. Poznejte řadu příkladů z praxe a získejte návod, jak nastavit marketingový controlling ve svém podniku.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru