Top vision

czen

Home office jako moderní forma práce

4 990 Kč6 038 Kč s DPH4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Home office jako moderní forma práce

Zavedení práce z domova a pravidla pro její fungování

18. 8. 2017Praha 8
Pro začátečníky

Smluvní podmínky a legislativa při využívání systému práce z domova

Práci na dálku umožňuje vybraným zaměstnancům stále více firem. V některých společnostech patří home office dokonce k zaměstnaneckým benefitům. Uvažujete také o zavedení home office, nebo už jste tento systém vyzkoušeli a potřebujete pro něj nastavit jasná pravidla? Poznejte, jak využít systém práce z domova tak, aby byl prospěšný pro zaměstnavatele i zaměstnance. Seznamte se s výhodami i nevýhodami home office a naučte se, jak zaměstnance kontrolovat a jak celý proces legislativně ošetřit.

Co mi kurz přinese?

  • získáte komplexní informace pro zavedení systému home office ve vaší společnosti
  • poznáte výhody i nevýhody práce na dálku z hlediska zaměstnavatele i zaměstnance
  • pochopíte, pro které pozice a typy zaměstnanců je home office vhodný
  • zjistíte, jak home office legislativně ošetřit a jak upravit smluvní vztahy i finanční podmínky
  • poznáte, jak ve firmě nastavit pravidla pro práci z domova


 

Komu je kurz určený?

  • HR manažerům a personalistům
  • majitelům a jednatelům menších firem
  • manažerům odpovědným za řízení zaměstnanců na dálku


 

Program

09:00 - 16:00

Úvod do problematiky home office

  • odborná terminologie
  • výhody a nevýhody práce na dálku
  • zavedení procesu home office do firmy

Home office z pohledu zaměstnavatele i zaměstnance

  • BOZP z pohledu home office – řešení pracovních úrazů
  • problémy při zavádění home office ze strany managementu
  • problémy při zavádění home office ze strany zaměstnanců
  • home office jako benefit

Legislativa a pravidla pro home office

  • legislativa pro home office – zákoník práce, zdravotní způsobilost
  • home office – tvorba vnitřního předpisu
  • home office – personální agenda
  • rady a doporučení pro zavádění home office z pohledu dokumentace

Lektor

Ilona Bartovská

Ilona Bartovská

konzultantka v pracovněprávních oblastech a řízení lidských zdrojů

Díky řadě praktických příkladů a uceleným informacím z oblasti legislativy budete po absolvování kurzu schopni nastavit pravidla pro využívání home office ve vaší firmě.

„Jako lektor a konzultant se specializuji na problematiku řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V této oblasti mám čtrnáctiletou praxi, pracovala jsem jako HR manažer pro německo-americkou elektroprůmyslovou firmu a japonskou výrobní společnost v oblasti automobilového průmyslu. Působila jsem jako mentor pro pozici specialista náboru a jako lektor pro odborné zkoušky pro pozice personalista, specialista náboru a specialista mezd a odměňování. V současné době působím jako tutor v programu MBA a jako externí lektor spolupracuji se vzdělávacími agenturami. Jsem autirozovanou osobou dle MPSV pro ověřování odborné způsobilosti profesních kvalifikací. Absolvovala jsem specializované distanční studium oboru Personální řízení a kurz Pracovní právo pro personalisty na Univerzitě Karlově v Praze a dále kurz Mediace na Pražské vysoké škole psychosociálních studií s.r.o. Získala jsem ocenění Tutorka roku 2015 na LIGs university v programu MBA Řízení lidských zdrojů. Vedu pracovně právní poradnu pro Český rozhlas Plzeň. Publikuji odborné články v časopisech Praktická personalistika a Moderní řízení. Věnuji se studiu judikátů z oblasti pracovního práva. Základem mých seminářů jsou příklady z mé profesní praxe a „best practices“ z dalších zdrojů; mým cílem je předávat zkušenosti a znalosti s ohledem na jejich okamžité využití v praxi.“

Vybíráme
z blogu
Home office - benefit pro zaměstnance, starosti pro zaměstnavatele
Home office - benefit pro zaměstnance, starosti pro zaměstnavatele

Home office? Jak je to se zaváděním tohoto systému do vaší společnosti a pro které pracovní pozice je vlastně vhodný? To vše a mnoho dalšího odhalí naše lektorka Ilona Bartovská. 

Lektor

Ilona Bartovská

Ilona Bartovská

konzultantka v pracovněprávních oblastech a řízení lidských zdrojů

Díky řadě praktických příkladů a uceleným informacím z oblasti legislativy budete po absolvování kurzu schopni nastavit pravidla pro využívání home office ve vaší firmě.

„Jako lektor a konzultant se specializuji na problematiku řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V této oblasti mám čtrnáctiletou praxi, pracovala jsem jako HR manažer pro německo-americkou elektroprůmyslovou firmu a japonskou výrobní společnost v oblasti automobilového průmyslu. Působila jsem jako mentor pro pozici specialista náboru a jako lektor pro odborné zkoušky pro pozice personalista, specialista náboru a specialista mezd a odměňování. V současné době působím jako tutor v programu MBA a jako externí lektor spolupracuji se vzdělávacími agenturami. Jsem autirozovanou osobou dle MPSV pro ověřování odborné způsobilosti profesních kvalifikací. Absolvovala jsem specializované distanční studium oboru Personální řízení a kurz Pracovní právo pro personalisty na Univerzitě Karlově v Praze a dále kurz Mediace na Pražské vysoké škole psychosociálních studií s.r.o. Získala jsem ocenění Tutorka roku 2015 na LIGs university v programu MBA Řízení lidských zdrojů. Vedu pracovně právní poradnu pro Český rozhlas Plzeň. Publikuji odborné články v časopisech Praktická personalistika a Moderní řízení. Věnuji se studiu judikátů z oblasti pracovního práva. Základem mých seminářů jsou příklady z mé profesní praxe a „best practices“ z dalších zdrojů; mým cílem je předávat zkušenosti a znalosti s ohledem na jejich okamžité využití v praxi.“

Vybíráme
z blogu
Home office - benefit pro zaměstnance, starosti pro zaměstnavatele
Home office - benefit pro zaměstnance, starosti pro zaměstnavatele

Home office? Jak je to se zaváděním tohoto systému do vaší společnosti a pro které pracovní pozice je vlastně vhodný? To vše a mnoho dalšího odhalí naše lektorka Ilona Bartovská. 

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,13 Celkový dojem z kurzu

90 %

Uplatnění poznatků v praxi

94 %

Akci bych doporučil známým

Na kurzu jsem si ujasnila oblasti v problematice home office, kde jsem si nebyla úplně jistá.

Kateřina Šašinková

Získali jsme mnoho praktických rad a příkladů od paní lektorky. V top vision je velmi příjemná atmosféra.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Rozsah tématu je OK, skupina byla rozmanitá natolik, abychom probrali všechny případy rizik v různých firmách a příjemnou tečkou je i oběd. :)

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšil mě ucelený pohled na problematiku home office. Kurz byl návod, jak aplikovat v praxi, čemu se vyhýbat,…

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
18. 8. 2017
9 - 16 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH
24. 11. 2017
9 - 16 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH

18. 8. 2017

9 - 16 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

24. 11. 2017

9 - 16 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Zajímáte se o HR?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Na tomto kurzu poznáte, jak práci z domova smluvně ošetřit a jak tento systém zavést v souladu s platnou legislativou. Díky přehledu výhod a nevýhod snadno zjistíte, zda je home office pro vaši společnost využitelný.

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Home office jako moderní forma práce
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha 818600
4 990

Smluvní podmínky a legislativa při využívání systému práce z domova

Práci na dálku umožňuje vybraným zaměstnancům stále více firem. V některých společnostech patří home office dokonce k zaměstnaneckým benefitům. Uvažujete také o zavedení home office, nebo už jste tento systém vyzkoušeli a potřebujete pro něj nastavit jasná pravidla? Poznejte, jak využít systém práce z domova tak, aby byl prospěšný pro zaměstnavatele i zaměstnance. Seznamte se s výhodami i nevýhodami home office a naučte se, jak zaměstnance kontrolovat a jak celý proces legislativně ošetřit.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru