Top vision

czen

CRM systémy v praxi (Best Practice)

9 990 Kč12 088 Kč s DPH

CRM systémy v praxi (Best Practice)

Nástroje řízení vztahů se zákazníky

7. 6. 2017Praha
Pro pokročiléExkluzivníZ praxe

Využijte CRM systémy pro podporu a kontrolu obchodních procesů

Řízení vztahů se zákazníky v B2B i B2C segmentu se neobejde bez shromažďování, třídění a využívání zákaznických dat. Uvažujete o zavedení CRM systému nebo vás zajímá jeho fungování v jiných společnostech? Chcete vědět, co dělají vaši obchodníci a zda řízení vztahů se zákazníky odpovídá vaší firemní strategii a cílům? Ukážeme vám, jak v praxi využít CRM nástroje pro plánování, rozvoj a zlepšení obchodních procesů, jaká data sledovat a jak jim porozumět. Podělíme se s vámi o bohaté zkušenosti z praxe a poradíme vám, jak si vybrat vhodný CRM systém pro vaši společnost, jak jej implementovat a jakých chyb se při tom vyvarovat.

Co mi seminář přinese?

  • pochopíte vztah mezi CRM a celkovou koncepcí a filozofií firmy
  • na příkladech z praxe se seznámíte s různými typy CRM systémů a jejich využitím pro obchod
  • poznáte, jak s pomocí CRM nástrojů hodnotit, plánovat a zlepšovat obchodní procesy
  • dozvíte se, jak CRM systém zavést do praxe a jakým chybám se vyhnout
  • zjistíte, jaká data jsou důležitá, jak s nimi pracovat a jak je využít v marketingu
  • inspirujete se zkušenostmi jiných společností v oblasti řízení vztahů se zákazníky

Komu je seminář určený?

  • sales manažerům a obchodním ředitelům
  • vedoucím prodejních týmů
  • majitelům a jednatelům firem, které zvažují zavedení CRM systému

Program

9:00 - 17:00

CRM v praxi

  • typy CRM systémů a jejich využití pro obchod
  • CRM ve vztahu k firemním strategiím a cílům
  • CRM systém pro malé a střední podniky – kritéria výběru

Sběr zákaznických dat a jejich vyhodnocování

  • efektivní segmentace a měření mezní hodnoty zákazníků
  • nástroje pro zajištění datové kvality a pro správu klíčových dat
  • analýza dat a vyhodnocení procesů CRM

CRM a marketing

  • jaká zákaznická data lze využít pro marketing a jak s nimi pracovat
  • specifika vztahů se zákazníky na průmyslovém trhu (B2B)
  • specifika vztahů se zákazníky na spotřebitelském trhu (B2C)

Lektor

Lektor bude upřesněn / budou upřesněni.

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,33 Celkový dojem z kurzu

90 %

Uplatnění poznatků v praxi

89 %

Akci bych doporučil známým

Potěšila mě skvělá znalost lektorů v oboru, obohatilo to mé zkušenosti.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Vysoká úroveň přednášejících.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
7. 6. 2017
St
9 - 17 hod.Praha U Půjčovny 29 990 Kč12 088 Kč s DPH

7. 6. 2017

9 - 17 hod.

Praha, U Půjčovny 2

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Zajímáte se o obchod a prodej?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Romana Ratkiewiczová
CRM systémy vám mohou poskytnout důležitá data nejen o samotných zákaznících, ale i o tom, jak funguje váš obchod. Využijte bohatých zkušeností lektorů z praxe a pozvedněte řízení vztahů se zákazníky ve vaší firmě na novou úroveň.

Romana Ratkiewiczová

Public Training Coordination Specialist

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

CRM systémy v praxi
Školicí centrum top vision s.r.o.
U Půjčovny 2Praha11000
9 990

Využijte CRM systémy pro podporu a kontrolu obchodních procesů

Řízení vztahů se zákazníky v B2B i B2C segmentu se neobejde bez shromažďování, třídění a využívání zákaznických dat. Uvažujete o zavedení CRM systému nebo vás zajímá jeho fungování v jiných společnostech? Chcete vědět, co dělají vaši obchodníci a zda řízení vztahů se zákazníky odpovídá vaší firemní strategii a cílům? Ukážeme vám, jak v praxi využít CRM nástroje pro plánování, rozvoj a zlepšení obchodních procesů, jaká data sledovat a jak jim porozumět. Podělíme se s vámi o bohaté zkušenosti z praxe a poradíme vám, jak si vybrat vhodný CRM systém pro vaši společnost, jak jej implementovat a jakých chyb se při tom vyvarovat.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru