testtest Marketing Challenge Forum - Program | topvision.cz

Top vision

czen
Dopolední program                                                           
08.00-08.50 Registrace
   moderace: Tomáš Macků, Research & Communication Director CR,SR, Ipsos 
09.00-10.30

O ZÁKAZNÍCÍCH s Vilémem Rubešem

10.30-11.00 Přestávka na kávu
11.00-11.30

Obchod a marketing ruku v ruce – utopie?

  • Propojování, optimalizace procesů..
  • Přesouvání pravomocí z marketingových oddělení na obchodní - Má rostoucí tlak destruktivní účinky na marketing?
  • Marketing vs obchod: Partneři nebo znesvářené strany v boji o vlastní důležitost?

Richard Nagy, marketingový ředitel, Zentiva

11:30-12:00

 Nová doba marketingu – Jak na novodobého ZÁKAZNÍKA?

  • Obecné zásady již neplatí? Je off-line reklama skutečně mrtvá? Kam směřovat investice?
  • Seth Godin: „Jako spotřebitelé máme příliš málo času na to, abychom věnovali čas reklamě“ - Co tedy funguje?

Karolina Šrámková, ředitelka marketingové komunikace, Air Bank

12:00-12:30

 Jde to i levně!

  • Krácení marketingového rozpočtů
  • Rozložení marketingového budgetu – na čem nešetřit?
  • Nápady na levná, ale efektivní řešení – úspěšná kampaň neznamená drahá (ambasadoři, soutěže, guerilla marketing, PR podpora marketingu…)

Tomáš Zdražil, Marketing Communication Manager, DHL Express (Česká republika)

12.30-13.30 Společný oběd
13.30-14.00

Největší challenge  pro marketéry je už dlouho Net Promotor Score

  • Opravdu? Proč?
  • Konkrétní přínosy z firem, postupy, souvislost s loajalitou, spokojeností

Lenka Šilerová, Executive Director, Ipsos Loyalty

14:00-14:30 Tomáš Fiala, marketingový ředitel, ETA (Téma bude upřesněno)
14.30-15.00

Inspirace z praxe - konkrétní případové studie:

1/ Efektivní využívání médií:  

  • Nákup a správa médií / Počítání efektivity / Konkrétní kroky k dosáhnutí efektivity a pozitivního ROI

Jana Zahradníčková, manažerka marketingu, Slevomat

15.00-15.30 Přestávka na kávu
15.30-16:15

2/ Objevte kouzlo úspěšného direkt marketingu

  • Jak cílit pomocí mailingu a oslovit žádanou skupinu? / Personifikace
Andrea Černáková, CRM manažerka, BMW Group Czech republic
16:15-17:00

 3/ Ukázky B2B marketingových strategií

  • B2B komunikační kampaň: „Společně Projektujeme Budoucnost“ - positioning korporátní divize v ICT
  • Produktová komunikační kampaň: „EXPRESSIONS“
  • Případová studie z 2N Telekomunikace: „Brand Ambasadoři a webový interaktivní chat“

Šimon Antropius, Head of Marketing, 2N TELEKOMUNIKACE

17.00 Oficiální ukončení programu

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru